skip to Main Content
Over het project

Aronson Antiquairs is wereldwijd een van de meest toonaangevende Delfts Blauw kenners en handelaren en wij zijn trots dat hij klant is bij ons SEO-bureau. Robert Aronson is en bekend van het programma “Tussen Kunst & Kitsch” als kenner van Delfts Blauw en ander aardewerk.

In Nederland is Aronson een begrip onder liefhebbers, maar internationaal was dat nog niet het geval. Aronson heeft bij ons nieuwe een website laten maken en wilde dat wij een internationale SEO-campagne voor hem gingen voeren. Er is namelijk een wereldwijde interesse voor Delfts Blauw en d.m.v. SEO kunnen wij liefhebbers daarvan naar Aronson sturen.

Wat hebben we gedaan

SEO

Internationale SEO-campagne

Eerder had Aronson bij ons al een nieuwe website laten maken. En wij vinden als webdesignbureau dat elke website die je oplevert ook SEO-geoptimaliseerd moet zijn. Daardoor hadden we meteen een goede basis voor de SEO-campagne.
Een gedegen internationale linkbuilding campagne zorgde voor de rest.

  • Meer dan 70% extra organische bezoekers in 1 jaar
  • Van 2 naar meer dan 50 zoekwoorden in de top-10 van Google.com
  • Bijna 900 referring domains erbij d.m.v. natuurlijke linkbuilding

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen u graag wat wij als SEO-Expert & webdesigners uit Amsterdam voor u kunnen realiseren, én garanderen.

Maarten Vermeulen Online Marketeer
Back To Top