Kennisbank

Sociale Signalen

In het vorige artikel hebben we het gehad over de 5 pijlers van SEO Oftewel de 5 belangrijkste soorten ranking factoren; Pijler 1: Technische SEO Pijler 2: Gebruikerservaring Pijler 3: On-site: Content marketing en outreach Pijler 4: PR/ Off site…

Nieuwe linkattributen

In een poging om de herkomst van links beter te begrijpen heeft Google op 10 september twee nieuwe link attributen geïntroduceerd: rel="sponsored" en rel="ugc". Dit heeft zowel invloed op de manier waarop men linkt binnen websites, als de manier waarop men linkt naar andere websites. Belangrijk dus om je in te verdiepen!

How about remarketing?

Een vaak gehoorde hippe term is Remarketing. Maar wat is het en is het zinvol? Je kent het wel; even een site bekijken met vakanties en 'toevallig' krijg je een dag later spontaan vakantieadvertenties te zien op een nieuwssite. Grote online…

Video Marketing

De opmars van video marketing is begonnen. Consumenten anno nu verwachten en willen meer videocontent van bedrijven. Ben jij er klaar voor? In dit blog behandelen we hoe je de eerste stappen richting video marketing kan zetten.