skip to Main Content
Links verkrijgen

Links verkrijgen, praktische tips

Wat zijn links? Waarom zijn ze belangrijk en Hoe helpen ze je hoger in Google?…

Lees meer
Bounce Rate

Bounce Rate

Wat is Bounce Rate? Waarom is het belangrijk? en Hoe kun je met je Bounce…

Lees meer
Dwell Time

Dwell Time

Wat is Dwell Time? Waarom is Dwell Time Belangrijk? en Hoe kun je er je…

Lees meer

Sociale Signalen

In het vorige artikel hebben we het gehad over de 5 pijlers van SEO Oftewel…

Lees meer

Off Page SEO/ Off Site SEO

Wat is Off Page SEO Hoe werkt linkbuilding? Hoe kun je er fors hoger mee…

Lees meer

On Page SEO/ On Site SEO

Wat is het? Waarom is het belangrijk? en Hoe kun je je ranking er fors…

Lees meer

Gebruikers Ervaring/ User Experience/

Wat is een User Experience? Waarom is dit zo belangrijk? en Hoe kun je je…

Lees meer

Nieuwe linkattributen

In een poging om de herkomst van links beter te begrijpen heeft Google op 10 september twee nieuwe link attributen geïntroduceerd: rel="sponsored" en rel="ugc". Dit heeft zowel invloed op de manier waarop men linkt binnen websites, als de manier waarop men linkt naar andere websites. Belangrijk dus om je in te verdiepen!
Lees meer

How about remarketing?

Een vaak gehoorde hippe term is Remarketing. Maar wat is het en is het zinvol? Je…

Lees meer

Video Marketing

De opmars van video marketing is begonnen. Consumenten anno nu verwachten en willen meer videocontent…

Lees meer

Wat is een Responsive website?

Als je een responsive website wilt laten maken, dan zorgt de webdesigner ervoor dat je website zijn formaat en indeling aanpast aan de het apparaat waar de site op bekeken wordt.
Lees meer

Technische ranking factoren

In het vorige artikel hebben we het gehad over de 5 pijlers van SEO Oftewel…

Lees meer

Hoe werkt SEO anno 2019

Het werkt prima! Want de eerste pagina genereert 91% van al het zoekverkeer. SEO wordt…

Lees meer

Wat is Zoekmachine optimalisatie (SEO)?

Jouw website kan niet zonder SEO. Waarom? Omdat de overgrote meerderheid van al het internetverkeer afkomstig…

Lees meer

Samenvatting Ranking Factoren

Vergeet trucs of snelle oplossingen wat SEO betreft. Waarom? Zoekmachines ‘voor de gek proberen te houden'…

Lees meer

5 Tips voor de nieuwe privacy wetgeving

Op 25 mei 2018 treedt de nieuwe Europese privacywetgeving in werking. Maar waar hebben we…

Lees meer

5 Manieren waarop je Google-advertentie-extensies kunt inzetten

Google AdWords-extensies zijn een geweldige manier om uw advertenties te onderscheiden van uw concurrenten op een drukke online marktplaats.
Lees meer

5 Redenen dat je een HTTPS website moet hebben

Het verschil tussen HTTP en HTTPS lijkt misschien maar een letter, maar die ene letter kan een enorme invloed hebben op de prestaties van jouw website. Laten we het hebben over HTTPS en wat het voor jouw bedrijf betekent.
Lees meer

Emoji terug van weggeweest! 😀

Emoji worden sinds kort weer getoond in de Google zoekresultaten.👍 Onze SEO expert 👱 Marcel Scheel…

Lees meer

Lokale vindbaarheid verbeteren nu NOG belangrijker

Deze zomer heeft Google een update doorgevoerd (Pigeon) waardoor het nog belangrijker is om je…

Lees meer

Hoe werkt referral spam nu eigenlijk?

Je wilt de bezoeken op je website meten, dus je gaat naar Google Analytics en…

Lees meer

Alles over het SSL certificaat

Waarom zou je een SSL certificaat kopen? Wat zijn de voordelen van een SSL certificaat? En wat is SSL waard voor jouw website of webshop? Dat is eigenlijk in 3 simpele woorden uit te leggen: beveiliging, vertrouwen, Google rankings.
Lees meer
Back To Top