skip to Main Content

Conversie Optimalisatie

Van 2% naar 4% conversie betekent een verdubbeling van de omzet

Een Conversie Specialist komt bij veel ondernemers vaak pas na een SEO specialist of het Webdesign bureau. Conversie optimalisatie is slechts een éénmalige investering. Maar wel een blijvende optimalisatie van ALLE marketinginspanningen en investeringen. Als Online Marketing bureau kunnen we je met tal van online zaken van dienst zijn.

Conversie Optimalisatie

Van 2% naar 4% conversie betekent een verdubbeling van de omzet

Een Conversie Specialist komt bij veel ondernemers vaak pas na een SEO specialist of het Webdesign bureau. Conversie optimalisatie is slechts een éénmalige investering. Maar wel een blijvende optimalisatie van ALLE marketinginspanningen en investeringen. Als Online Marketing bureau kunnen we je met tal van online zaken van dienst zijn.

Conversie Optimalisatie

Van 2% naar 4% conversie betekent een verdubbeling van de omzet

Een Conversie Specialist komt bij veel ondernemers vaak pas na een SEO specialist of het Webdesign bureau. Conversie optimalisatie is slechts een éénmalige investering. Maar wel een blijvende optimalisatie van ALLE marketinginspanningen en investeringen. Als Online Marketing bureau kunnen we je met tal van online zaken van dienst zijn.

Conversie Optimalisatie

Van 2% naar 4% conversie betekent een verdubbeling van de omzet

Een Conversie Specialist komt bij veel ondernemers vaak pas na een SEO specialist of het Webdesign bureau. Conversie optimalisatie is slechts een éénmalige investering. Maar wel een blijvende optimalisatie van ALLE marketinginspanningen en investeringen. Als Online Marketing bureau kunnen we je met tal van online zaken van dienst zijn.

Resultaat Conversie Expert analyse

Een uitgebreid rapport (gemiddeld zo’n 65 pagina’s) met concrete aanwijzingen hoe de website moet worden aangepast zodat hij veel beter zal converteren.

In ELK geval is ELKE verbetering in conversie een optimalisatie van de investering van zowel SEO als SEA en alle andere marketinginspanningen. En Conversie optimalisatie is duurzaam/ blijvend.

Wist je dat?

Voor de meeste cases conversie optimalisatie begint met een Conversie Expert Analyse. Daarbij Analyseren we de gehele website op desktop, ipad en mobiel. De uitkomst is een volledige lijst met ALLE (onvermoede) conversie issues die er in de site zitten.

Soorten conversie issues

Waar letten we vooral op bij conversie optimalisatie?

Clarity

Clarity is één van de belangrijkste criteria; hoe duidelijk is het? Als de bezoeker iets niet begrijpt, kan hij onmogelijk converteren. Clarity kan zowel content clarity zijn (b.v. een headline die niet duidelijk is) als design clarity (b.v. een belangrijk element dat niet goed zichtbaar is).

Friction

alles wat wrevel, frustratie, ergernis, twijfel, onzekerheid veroorzaakt.

Distraction

alles wat afleidt van het doel van elke pagina.

Motivation & incentives

hoe motiverend is het voor een bezoeker om tot actie over te gaan? Elke pagina heeft een MWA (een Most Wanted Action) – datgene wat we willen dat een bezoeker doet op die pagina. Als het niet motiverend genoeg is om tot actie over te gaan, zal de bezoeker dat ook niet doen.

Relevance & buying stage

hoe relevant is de informatie? Vragen we niet ‘te snel te veel’? Enz.

Trust

komt het betrouwbaar over? Als een bezoeker het niet vertrouwt, zal hij niet tot actie overgaan.

Aantoonbaar meer conversie

In onze maandelijkse rapportages tonen wij u telkens het resultaat. Kortom, dat uw investering in conversie optimalisatie zich (in veelvoud) terugbetaalt. In meer inschrijvingen, informatie aanvragen, klanten en omzet. We communiceren over de uitgevoerde tests, aanpassingen in de website, etc. En alles gaat uiteraard in nauw overleg met u. Dit pakket is inclusief alle (design)aanpassingen aan de website. En het gebruik van alle benodigde tools om te testen en analyseren.

Neem contact met ons op en wij sturen u een uitgewerkte en concrete case. Daarbij hebben we, met het zelfde aantal bezoekers (10.000 per maand) in 9 maanden een conversie stijging van 600% gerealiseerd. Denkt u zich eens in wat dat met uw omzet zou doen.

Investeren in conversie optimalisatie is duurzaam. U blijft profiteren van de wetenschappelijk onderbouwde verbeteringen aan uw website en marketing.

Schermafbeelding 2020-05-01 om 11.50.41
seo expert

Meer van onze CRO specialisten?

Conversie Specialisten doen allerlei tests en analyses om jouw conversie doelen te optimaliseren. Die conversiedoelen zijn afhankelijk van jouw wensen. Een paar voorbeelden van de meest voorkomende conversie tests en -analyses:

  • A/B tests (lay-out, design, usability variabelen etc.
  • Google Analytics review
  • Analyse bezoekersstromen
  • Opstellen conversiedoelen
  • Tracking tools; bewegings-, klik en scroll scans
  • Persona-studie; beschrijving (potentiële) klant(en)
  • Informatie architectuur en toptaken, navigatie,
  • Referenties en testimonials
  • Interviews met klanten/bezoekers
  • Concurrentieanalyse

Onderdelen Conversie Optimalisatie Pakket

  • Maandelijks diverse A/B tests (lay-out, design, usability variabelen etc.)
  • Google Analytics review
  • Analyse bezoekersstromen
  • Opstellen conversiedoelen
  • Tracking tools; bewegings-, klik en scrol scans
  • Persona-studie; beschrijving (potentiele) klant(en)
  • Informatie architectuur en toptaken, navigatie,
  • Referenties en testimonials
  • Interviews met klanten/bezoekers
  • Concurrentieanalyse

Inclusief alle (design) aanpassingen aan de site en gebruik van alle benodigde tools om te testen.

Schermafbeelding 2020-05-01 om 11.52.25

Een hoge conversie realiseren op jouw website?

Wacht dan niet langer en neem vandaag nog contact met ons op!

Back To Top